Tuesday, June 12, 2012

menara taming sari melaka

eh..sambung semula kisah jalan-jalan melaka. kali ni cerita naik menara taming sari pula. kitorang naik menara ni, selepas habis naik river cruise. harus lah dah lewat masa tu. tapi sebab nak juga merasa naik menara tu, tetap gigih beratur. -__-"


harga tiket : siang : dewasa RM10, kanak-kanak RM5
harga tiket : malam : dewasa RM15, kanak-kanak RM10
 

 view menara taming sari dari jalan.


view menara taming sari dari bawah.


 budak yang membazirkan RM15. cisss..menjerit takut je kerja. dari bawah sampai ke atas, sampai turun balik, macam tu jelah kedudukan dia. siapa budak tu? ni dia.


 view dari atas. gambar blurr sebab tak sempat belajar setting kamera apa yang buatkan gambar tak blur. sebab menara tu kan dia pusing-pusing.


 gigihkan diri lawan rasa takut untuk berdiri.

17 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sonok2 naik menara ni. tapi gayat jugak. hehe

shera haifa said...

o mlm lagi mahal dr siang ehh..

nuyui a.k.a miss YUI said...

beshnya..jeles2..

♥ Wina ♥ said...

x pernah lagi naik menara taming sari nie..kalau hi melaka nanti harus naik!

Ardini Humaira said...

hehe sian dia takut

@lfidah @dim said...

best tak naik menara nie??akak yg dok melaka pun tak pernah naik..lg satu akak nie gayat pun yea juga..tp teringin nak naik..blh tgk view melaka...:D

MizzTina said...

best x?? mcm xde pekdah je naik sbb akak gayat.. hahaha

bobiedanbad said...

Seronoknya, Akak pn mcm nk kesana lg :)

fieda said...

tak pernah naik lagi..teringinnya nk naik..

IntaNBerliaN said...

gayat plak akak tgk.. hihii

♥ wawawawa ♥ said...

penah naik da...pening2 taw -.-

Lya Colours said...

nama je org melaka tapi sy pon x pernah naik menara ni. haha

elyna mirsada said...

png g melaka,tp xpnh nek ag menara 2..-)

Yana Libra said...

jem kat bawah tu..hehe~

bila lah saya ni nak naik pulak ye..org melaka pun tak pernah naik lagi ni..hehe~ :p

izla said...

seronoknya. haritu pergi panjang beraturnya..

eima said...

tak penah naik even ke malak byk kali dah ...hehehe boleh try nanti

Pen Biru said...

uuuiii..gayatnya..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...