Tuesday, July 10, 2012

angkara cik tikus rupanya

yeayyyyy. akhirnya dan akhirnya. internet kembali pulih. encik-encik technician TM tadi dah datang dan dah bagi tau punca masalah internet sebelum ni. puncanya, masalah wayar. wayar dekat atas siling tu dah putus. ni sah kerja cik tikus. sabor je lah. 


solution nya, tak nak buat wiring dah. nanti kena kerjakan lagi dengan cik tikus. maka, semua komputer guna wireless je. kompem tak ada wayar yang nak digigit oleh cik tikus. kehkeh. padan muka tikus.


nanti akan blogwalking ke semua yang dah tinggalkan jejak kat sini. ^__^

19 comments:

Anisa Hang Tuah said...

kongasam sungguh tikus itu

Wanieys said...

selamat berblogging anis hihi..jahak sungguh tikus tuh kuikuikui

AnneRaini said...

apa kata gi tangkap tikus tu pastu goreng berlada..hahahaha padan muka die.. kuikuikui

YB Raz said...

goreng tikus tu hehe

MizzTina said...

hehe..mati kutu la tikus nt

Hanis Azla said...

dgn wayar pun cik ti tu berkenan kan.. he..he..

In The Lappy said...

ptt xnpk jejak anis..hehe

IntaNBerliaN said...

hbs dh rezeki tikus.. hihii

rezeki anis lak dpt bw :-)

saffiya_aleesya @ echa said...

oooo keje cik ti rupanya..k takpe pasni kena start blogwalking laa yer

:::aZiE::: said...

tikus skrg memang da moden...ce bela kucen satu...hahahah

pinky said...

mst tikus dh kena renjatan ms tgh gigit...hahhaha...

Ardini Humaira said...

tikus lak kencing atas stok tisu dapo dni. sedih awww.. meh sama2 kita lepuk tikus huhu

Nurul Akmal said...

Alooo sabo jelah... hehehe

ShimaSalleh said...

Jgn geget nurAnis sudah hihihi

izla said...

kene bela kucing la pulak bagi tikus tu takut sikit.huhu

lia said...

tikus ni mmg xde menda lain la nak gigit pon hu3

Yana Libra said...

bahaya betullah banyak tikus kat ofis tu~

norhidana said...

aduhla... mmg suke beno cik ti tu ngn wayer2 ek... agak2nyer diaorang pun nk beronline gk kot

Lyaa Suriany said...

Cik ti , cik ti. keje menjahanam kn brg org..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...