Thursday, July 12, 2012

momot yang paling degil


ni lah momot yang paling degil. raja segala degil lah. mengada pun ye jugak. cuba tengok tangan dia yang tengah mencakar-cakar tikar tu. sambil mengiau ngiau. mintak perhatian. haha. tak kuasa nak layan. 


bila dah tak ada siapa nak layan, tidur lah dia. hihi. dia ni dah selalu kena marah. sebab suka berak atas lantai. suka kacau orang makan. kena hambat dengan penyapu pun selalu juga. tapiii cop. bukan di pukul tau. saje je main acah-acah. kucing kan takut dengan penyapu. ^___^

19 comments:

A_Ain said...

arghhh... name kucing same ngan my EX-kucing... rindu2..

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,comel..

kucing yui tgh demam.. sedihnya.

are_lin@yu said...

hehe momot yg comel ;-)

Cik Saila said...

cantik kaler dia..nakal2 pun tp syg kan..marah mcm mana pun msti syg jgk.. :)

meowwmania said...

heyy momot jgn berak atas lantai! berak kat dlm litter tray laaa

:: Mrs.Eady :: said...

degil ye..manja ye....err...sape tuan comel ni ye..hehehee...

Munnafendy said...

kucing ni degil2 dia pun sayang kan?

lia said...

suka kaco kucing kat umah lama dgn lidi penyapu ha3.... biler kucing tu mati, serik nk bela kucing sbb kami nanges stok mcm adik sendiri mati ;(

LiNda said...

linda pun ade kucing, sebab dah ajar, so dia x membuang dlm umah. Kucing linda pon kuat tido

AnneRaini said...

kucing anis ke tu?Comel!

Wanieys said...

dia nak manja dgn tuan dia la tu hihihi

eLL said...

hai momot. nakal ye...

Ardini Humaira said...

yang membuang merata tu tak buleh belah hehe... sekeh dia

Nini D.. said...

nak kene babab ni berak atas lantai..

Anisa Hang Tuah said...

momot degil tapi comel

pinky said...

tang berak merata yg tak tahan tu....=P

IntaNBerliaN said...

hihii siap kne hambat dgn penyapu lagi.. :-)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

saya selalu guna penyapu lidi. hihi

Yana Libra said...

handsome~~~ hehe :)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...