Saturday, July 14, 2012

kasut baby yang buat aku geram


comellll kannnn. dah lama nampak kasut ni dekat kedai. asyik teringat je. memang sah, terpaksa beli juga. memang untung lah tika jadi cucu sulung dalam keluarga. embahnya, tok k nya, makcik-makciknya, semua asyik belikan something je. yang paling suka harus lah akak aku. tak payah keluar duit beli barang baru.


p/s : anak aku nanti, dah kompem tak dapat apa-apa. haha.

6 comments:

Munnafendy said...

kalau cucu sulung best la.tgk nnti cucu ke 5,6..sakitttt...hahaha

Che Rosliza Che mat said...

comellah kasut tue...bolehlah beli untuk syifa nanti hihihi

izan mama mia said...

insyaallah..ada rezeki,..dpt gak nnt..

zulhilmi tempoyak said...

eheemmmm... komen. ;p

anisalya said...

memang geram tgk barang2 anak ni. rasa macam nak beli semua pun ada.

IntaNBerliaN said...

comel sbb wane pink.. hihi

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...