Friday, July 13, 2012

jom jahit manik di baju raya



stok manik manik untuk jahit baju raya aku. gigih jahit manik sampai sakit pinggang. -___-"

 

pembantu-pembantu yang tak di undang. hmmpphhh!!



see.. kan dah bagi tau yang momot tu paling degil. siap landing baik punya atas baju aku tu. ceittt.

15 comments:

pinky said...

wah anis....blh tempah tak???huhuhu...

MamaEma said...

wow, jahit manik sendiri baru puas hatikan

Cik Saila said...

hehe..comelnya yang kaler oren dua ekor tu :))

MAY said...

jahit tok kite nak tak..hehe

BungaTulip said...

hobi masa lapang ni jahit manik..kena focus baru hasilnya ok..ni siap ada 'pembantu' comey lak nak tolong :)

adyna said...

kalu kat sg besar ni femes jahit manik kan.. akak dulu dok pasir panjang jap suami ngajar kat sek pasir panjang.. akak dok nyewa umah tepi jalan yang berhadapan nak ke restoran lembah bernam tue..
anis dok kat mana, sg besar keje kat ne??

heheh banyak lak soklan

Zurina Hj.Zainal said...

saper yg jahit manik ni? awak ker kucing...heheheh...

ros_reeza said...

rajinnya jahit manik.. berpinau mata kan nak menyiapkan...

eh, ada pembantu lagi kan...

nanieybarnieylurviey said...

NNTI PENANG MENJAHIT LEH USAP2 DORANG.. HEE.. ATTENTION SEEKER TU KUCING.. :)

LAME LAK X JAHIT MANIK KT BAJU.. *walhal skli je jahit.. :)

AnneRaini said...

wah rajinnya die..thn ni akak tak jahit manik kat bau ry sbb thn ni pakai lace..haha overkan dah mcm perantin..hihii

ayut said...

hahaha..suke tgk pembantu2 tu...lame dh xpgg kuceng.blik kg bru dpt pgg..mmmslmt mnjahit manik!nnt leh tgk hasil :)

Kakzakie said...

Tahun ini kakak tak menjalin manik Ayu. Letih dan mim alif lam sin...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

awalnya baju raya siap :)

comel la kucing tu, geram tengok :)

Lyaa Suriany said...

haha. die pn sebok skali nk jht manik.
momot momot

Cik Cyida said...

rajinnye..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...