Friday, July 13, 2012

buat cheesy wedges

 bungkusan? apa saje lah yang di beli ni kan. ish ish ish.

 ha... ni lah barang nya.  serbuk cheese untuk cheesy wedges.

 ni nacho cheese. kalau ikut cara dia, 1 bahagian cheese + 2 bahagian air panas.
tapi cair sangat la. kena 1 bahagian cheese + 1 bahagian air panas. ngam-ngam je sedapnya.

 mengancam tak warna dia.? sedap sangat ni. nak kata rasa dia sebijik macam kfc tu tak ada lah. tapi seriously, sangat sedap sampai menjilat jari. ini tak tipu tau. ^__^

ni aku gigih buat wedges tu sendiri. kentang tu potong-potong. lepas tu rebus bagi lembut. lepastu salut dengan serbuk kari, baru goreng. yummyy!!

13 comments:

pinky said...

rebus dulu ya???? akak ingt trs goreng... hehehe...blh try ni....;)

nuyui a.k.a miss YUI said...

pergh..nyummy1!!

Masya said...

bagilah akak rasa jugak.. mesti sedapkan.. kentang pun buat sendiri ....

ros_reeza said...

emm sedap :)
nak jugak!

Cho Zila said...

tak yah gi kfc lagi....

Cik Saila said...

kita suka..beli kat mana eh? sedapnya :))

Bazilah (^0^) said...

rajen nyeee cik adik manis sorg nih :)

MizzTina said...

sedapnya!!!

Lyaa Suriany said...

dah lama nak bli.terliur tgk..
org ckp sama mcm kfc nnya...

Tihara said...

boleh makan byk2 kan :)

A_Ain said...

dapnye..>_<' aumm.. aumm...

norhidana said...

akak pun selalu bt camtu... sedap kan

cheeze maz said...

jemput ke blog cheezemaz.blogspot.com jika ingin dapatkan serbuk cheese mcm kfc. harga murah. ada pertandingan pula tu

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...