Wednesday, August 29, 2012

baik lah konon!


aceceh...baiknya lah mamat dengan momot ni duduk diam-diam kan. sejuk tengok mata bujang berdua ni duduk sopan macam ni. 


tapi, kompem tu hanya lakonan semata-mata. jangan ingat bujang berdua ni boleh duduk sopan depan tikar macam tu. tidak sama sekali.!! sebab bujang berdua ni sangat suka mencakar tikar. sampai menimbulkan kemurkaan mem besar rumah. (mak aku ler tu)


mau tak nya, habis rosak tikar-tikar tu dikerjakan dengan bujang dua ekor ni. huh! 


16 comments:

MizzTina said...

tikar buluh umh akak hbs dh kena kerjakan dgn kucen²..

are_lin@yu said...

lebih kurang sama..hehe

Dkna Abza said...

hahaa...baik depan jer nie :p

ros_reeza said...

hihi.. yeke bujang2 ni suka cakar2 tikar?.. cam tak caya je.. tengok muka baik je ni.. hehehheehe...

AnneRaini said...

dah namanya kucing...ye dak?hehe

♥ Wina ♥ said...

habis tu acane leh duduk diam pulak tu? ade umpankah? ;-)

Ros said...

Assalamualaikum,

Baik ada makna nih he.he...

Selamat hari raya maaf zahir batin...

ayut said...

hihihi...comel jer..mamat dan momot,ni mem ayut lapor diri :p same mcm kat umah wane kuning! :)

J.Syazwana said...

kite suka kucing yang gebu jek. hahaha :P

:: Mrs.Eady :: said...

comel!

Cik Saila said...

comelnyaaaa orenn :D

MamaEma said...

mereka dia sebab nak posing depan kamera tu

ieda said...

ahhaha bila mereka bercakaran x leh campurr ;))

IntaNBerliaN said...

tgh asah kuku lah tu.. hihi

ct kektus said...

aih, kucing kat rumah kite pon sama anis. sibuk nak cakar2 tikar tu. dah tak rupa tikar pon ada. :D

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amboi sopannya budak 2 ni :)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...