Wednesday, August 29, 2012

gadis motor yang sopan


ni lah tika dengan motor kesayangan dia.
sopan tak siap berbaju kurung.
balik kampung siap bawak motor lagi.
gigih tak gigih mommy daddy dia sumbat motor dalam kereta.


tapi masalahnya, budak ni bukan pandai naik motor ni sendiri pun.
kaki pendek. tak sampai lagi. haha.
bila dia dengar je bunyi motor tu, laju je merangkak pergi dekat motor tu.
lepas tu dia sorong je lah motor tu ke mana-mana.


untung lah kau tika..
baru 10 bulan dah ada motor sendiri.
copp, dia dah ada motor tu sejak umur dia 5 bulan tak silap.
tu lah untungnya cucu sulung. ^__^


tika with her mommy.
ahhh..aku geram tengok mulut budak debab nih.
nasib baik dia dah balik PD.

21 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg geram tgk gmbrnya!!

♥ Wina ♥ said...

fuyoh! memang untung la..

Tika, Syakil nak tumpang gi jalan² buleh? hihihiiii

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amboi muncung dia... :)

MizzTina said...

amboi, besarnya motor dia...

ieda said...

alorhh comelnya gadis motor tuu ekeke ;) bukan main senyum sampai ke telinga ;)

ayut said...

gigih btul mak ayah tika sumbat motor tu.hahaha.terbekkk la.mak ye kecik jer..pipi tika bukan men gebu yer...comel2x! :)

Anisa Hang Tuah said...

oouuhh comelnya

are_lin@yu said...

beznya klau dapat anak bam bam camni..ayu pun grm tgk.hehe

lynn kamarul said...

aunty rasa nak gigit je. comel sgt

lynn kamarul said...

sy tag awk bersegmen

http://mamalynnthestoryteller.blogspot.com/2012/08/segmen-hanif-idrus-segmen-menerjah.html

Hanamiko Sakura said...

uit.. mulut dia ada gaya.. pandai dia posing :) hehe

thanks singgah teratak burk saya :)

meowwmania said...

kemain panjang lg muncung hehe..

ros_reeza said...

hihihi.. comelnya dia buat mulut macam tu :)

Nurul Akmal said...

aloo comelnyer... kecik2 dah ade motor..

Sky Before Pinky said...

tembammnye..

Hanis Azla said...

comelnya tika tu.. sama comel dgn mummynya.. geram akak tgk muka dia.. buat mulut yg mahal tu.. beruntungkan jadi cucu sulung.. anak dara akak pun dulu mcm tu.. macam2 nenek sini dgn nenek sana presentkan.. rezeki mereka kan..Alhamdulillah..

MAY said...

WAH..GBR RAYE...SELAMAT HARI RAYE..;)

missmeraa said...

alolololo.. comelnyaaa "gadis" niii.. hehehe

syakirah izwanie said...

Hahaha. Comelnya dia buat muncung macam tu.

baby lydia said...

buat muuncung nk kiss akk dya iyer..

IntaNBerliaN said...

besarnya moto tika.. :-)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...