Tuesday, August 28, 2012

lagu patriotik ambil alih radio

disebabkan merdeka dah nak dekat, maka dekat radio pun dah banyak lagu patriotik. ^__^ best apa lagu-lagu patriotik tu semua. haaakuu sukaaa sangat.


kalau masa sekolah dulu, mesti ada pertandingan lagu patriotik antara homeroom. seronoknya...rindu pulak rasa.


apa pun, yang penting hari jumaat ni, CUTIIII.. sambung beraya lagi? maybe! haha.



12 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

merdeka!!! :)

ayut said...

hihi..cuti smbg raya jela nnt :D

Wanieys said...

xsabo nk cuti lg ni...mood keje kelaut la hihi

are_lin@yu said...

merdeka raya..hehe..salam syawal anis ;-)

ieda said...

ye semangat2 ... ;)

Nizam Ijam said...

biasa la... nak merdeka kan..hehe :)

selamat hari raya :)

norhidana said...

akak baru mule keje arini, pastu jumaat dh cuti lg...best2

ciksusu said...

selamat hari raya anis ;)
sambil beraya sambil nyanyi lagu patriotik ye ;)

:: Mrs.Eady :: said...

cuti?ok i likeee....

J.Syazwana said...

tak sabar nak cuti lagi jumaat ni. hehehe

Lyaa Suriany said...

Kite suka lagu patriotik dulu dulu
yg saloma ke sape tu
hehe

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

lamaaaa ja rasa tak sambut merdeka kan.. dah 2tahun rasanya bulan kemerdekaan jatuh dalam bulan ramadhan (^___^)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...