Thursday, August 9, 2012

bila momot jumpa anak kucing

 momot nampak dari jauh.

 dah dekat sikit.

 dekat lagi. tapi tengkuk dah naik sikit dah tu.

bila dekat lagi, terus bangun momot nya. haha. punya lah penakut dengan anak kucing tu.

20 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

momot comel la :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha.. blom kenal lg tu..

Kakzakie said...

Hihi... kakak ingat dia nak gaduhkan tapi dia yg takut ye:)

♥ Wina ♥ said...

ahahahhh ingatkan beranilah tadi..

MizzTina said...

hahaha..ingtkn nk join memain..

Huda said...

kalau anak kita dapat anak kucing ni confirm suka, dahlah diaorang pencinta kucing

:: Mrs.Eady :: said...

nak kucinggg....

meowwmania said...

momot bukan takut tp dia tak suka, sama la ngan jejebon kat rumah ni asal kite bawak balik anak kucing camtulah gelagat mereka hehe..

ros_reeza said...

hihihi... takut ngan anak kucing..

pinky said...

hehehe...main2 ya...

Wanieys said...

comel jer hihi

ayut said...

hahaha..standard klu yg besar jmpe kecik mesti gitu..konon mcm takut.tp nnt time dy taknak mau dy 'tampar' yg kecik tu.momot2...

:::aZiE::: said...

alahai...comelnyer :)

cik yuyu said...

hehhee.. yuyu takut kucing!

are_lin@yu said...

heheehe momt hairan kot anak kucing kecik dari dia..hehe

Cik Saila said...

olohhhh..comelnya anak kucing tu..momot comel la kaler oren :D

MAY said...

TAKDE KUCEN..HAHA

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

alololo... suke tengok... (^___^)

phreak-id said...

Hahaha.. cutenyer..


Terbaru >Kaunter Zakat Pandu Lalu (Drive Thru) >Worldless Wednesday - Resepi Membuat Tauhu yang Sedap >[Projek Blogger ] 29 Hari Jelajah Bazar Ramadhan Seluruh Malaysia

Nora Karim said...

la... dia takut ke? ingatkan nak terkam anak kucing tu... hehehe

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...