Saturday, August 11, 2012

memperkenalkan labu dan labi. ^__^

 hai...saya labi. ^__^
mata saya sepet sebelah. -___-"


hai..saya pulak labu..^__^
tapi saya memang sombong taknak pandang kamera.


itulah labu dan labi. azee yang bagi nama. labi tu dulu kecik sangat. alaa..yang lahir tak cukup bulan dulu. tapi sekarang dah bambam. lagi gomok dari labu tau. diorang baru pandai berjalan. comel. terkedek kedek. ^__^

20 comments:

Lya Colours said...

dua2 comel !!!

MizzTina said...

eeeeeeeee, geram.. picit kang

Lyaa Suriany said...

ya Allah comel nya labu tuuuu

Azzah said...

comelnye..

izan mama mia said...

HEHEHE..PANDAI ANIS BG NAMA..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

labu labi dah besar la.. =)

KY said...

KY tak bolehlah tengok si comel ni, nak cium2 je, kay rumah ada 2 ekor gak, dah besar dah..yg satu tu parsi punya

lia said...

labi comey sbb mesra camera he3

Nora Karim said...

comeinya... anak saya takut kucing... nampak kucing je menjerit macam kena histeria... huhuhu

Wanieys said...

suka sangat anis dgn kucing yer...akak ni takut pulak dgn kucing hikhik

ayut said...

terjaga tu..makin shat jd ye :)

Penyuluh Perikanan said...

ini namanya kucing kalau tempatku

♥ wawawawa ♥ said...

alolo comey!

Hans said...

hahaha
kucing rupanya

ct kektus said...

eceh, pemalu sungguh sampai jln pandang depan aje. :D

dwaty said...

comelnya... geram nengok si cepet tu...

nuyui a.k.a miss YUI said...

teringat pd hamster yui yg dah mati..labu dan labi..

ros_reeza said...

eh, macam mana leh bubuh nama labu labi ni?..

kucing memang comel, Tapi, Ros takut ngan kucing :(

Cik Saila said...

saya paling gerammm dgn anak kucing! :))

eLL said...

ololo bambamnye tomei2

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...