Tuesday, August 7, 2012

kad raya pertama


 kad raya pertama dah sampai.
dari siapa?


 kad raya dari kak husna..=)

thanks a lot kak husna..=)

16 comments:

ros_reeza said...

owh dah dapat ye.. Ros pun dah dapt gak..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sama2. sori kad n tulisan akak tak cantik. cakar ayam. hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololo..comel nyaa..ada doodle tu.

♥ Wina ♥ said...

dulu masa sekolah je dapat banyak kad raya..lepas tu dah trend sms, fb dan sebagainya uhuhuhuu

Saya Disini said...

wah dpt kad rya

pinky said...

akak dah beberapa thn xdpt kad raya...tau...huhuhu...

Wanieys said...

best dpt kad raya eheee

Kakzakie said...

Kakak rasa chances kita dapat kad raya dari teman bloggerlah anis...

Nak harap lain dah susah sekarang kan.

Azzah said...

kak azzah pun baru smpai kad raya pertama..:)

Cik Beruang said...

wahhh dapat kad raya! saya masih menunggu andai ada yg sudi bagi :)

ayut said...

eh...tanda tgn ye unik la! :)

wan nurul hezrina said...

Syokkan dapat kad?nurulpun dpt setakat ni baru satu.hehehe janji ada

eLL said...

selamat hari raya, kad raya dah takde org nak bagi. kalo bagi pun, dorang tak balas. haha, ade ke mengharapkan balasan pulak... adehhh

Sky Before Pinky said...

wah bestnye dapat kad raya..ehehe..

Ardini Humaira said...

tiyutnye kad laye :D

IntaNBerliaN said...

akak pun dpt gak :-)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...