Wednesday, September 5, 2012

labu labi dah makin membesar


haaa..dah besar kan bebudak dua ekor ni.
makin ligat main.



aku baru belikan loceng untuk bebudak ni.
senang bila ada loceng.
sebab senang kita nak cari.
kucing kecik macam ni, sekali dia main sorok-sorok dalam rumah, bukan senang nak cari.
ada loceng senang.
dengar bunyik loceng, tahulah bebudak tu kat mana. ^__^



p/s : maxi dress kuning dalam entri ni, murah kan. aku beli kat gerai kecik depan tesco kuala selangor. harga asal RM35. tapi dapat lah mintak kurang jadi RM30. nak mintak kurang lelebih, tak bagi pulak orang tu. haha. dasar memang kaki suka mintak kurang harga.

20 comments:

pinky said...

hahahha...comel betul nama dia...

:: Mrs.Eady :: said...

gebus!

haz said...

comelnye kucing dia.. mata biruu lg tuu.. nak yg kaler oren tu boleh? hihi

wah.. bgsnye dpt diskaun 5 hinggit. ^^

ayut said...

btul..ad lonceng sng..klu tak jenuh nk mencarik ye :D

dress mcm tu ok dh dpt rm30..kira murah dh tu :)

Cik Saila said...

akak pun suka pakaikan anak kucing loceng..hehehe :) comel je kan kalau dia pakai loceng..

Cik Saila said...

akak pun suka pakaikan anak kucing loceng..hehehe :) comel je kan kalau dia pakai loceng..

duniafana said...

bg kat saya satu...:p tertekan nuff pulak

Nurul Husna Mohd Hassan said...

gemoknya labi! makan makanan labu ye :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

apesal comel sgt kucing ni??

wah..jauh sgt nak p beli..hihi

Tihara said...

lah lawanyew nyaw..kucing akk dah tua dah tp akak still layan mcm budak bby..hoho..geram la tgk pic ni rasa nak beli bby kitten lak pasni :)

Kesuma Angsana said...

mmg comey but KA ni penakut kucing ckit hehehe

Afasz said...

wahhh dah besar n dewasa.. bile diorg nk kawin?

are_lin@yu said...

wahh cantiknya bulu labu labi ni..

IntaNBerliaN said...

comel :-)

~didiey~ said...

alolo!!!chumelnye cik labu dan cik labi..hehe

*anis,novel tu xda sedih2.happy aje!

MamaEma said...

mata biru..cantiknyer

Azzah said...

Dah besar sok,lagi comel...

Sayidah Nafisah Ruslan said...

comelnye! :D

pha is said...

comel..

MizzTina said...

amboi, bulatnya mata dia..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...