Wednesday, September 5, 2012

majlis bertunang sepupu

sabtu lepas, sempat pergi majlis bertunang sepupu aku dekat ampang. sepupu ye. majlis tunang yang simple sangat. tiada pelamin bagai. ^__^  cukup sekadar ala kadar. aku suka majlis tunang simple macam ni. jimat belanja. ^__^


5 orang adik beradik perempuan mak. 


 aku dengan makcik-makcik dan sepupu. 


 aku dan sepupu.
aku sangat suka baju tu tau. kuning terang gituuu.
aku beli dengan RM30 sahaja. ^__^


barang hantaran yang simple. ^__^

24 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

30?? murahnya..katne?? huhu.. cntikla sepupu.

AnneRaini said...

akak pun suka majlis simple mcm ni.. Akak rasa bertunang siap pelamin tu over..

ayut said...

comel bju kuning tu..terang.dr jauh nmpk dh..hahaha..selamat bertunang bt sepupu..smga ikatan yg terbina trus berpanjangan.amin :)

lieyalatif said...

biru pink sgt gojes!!

tu laa skrang tunang pun mcm kawin dah siap pelamin heheeheh....

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

selamat bertunang kpd sepupunya. =) sederhna itu yg terbaik.

eLL said...

cantiknya bajuuuuuu anis

MizzTina said...

menyerlah kaler bju awk tu..

Saya Disini said...

cntik

ros_reeza said...

cantik pulak tengok kuning tu.. tapi, nak pakai tak berani.. hihihi..

Selamat bertunang ye untuk sepupu tu :)

cikeyrah said...

canteklah baju tue . .ingat tunang nnt nak buat simple2 jek

cik nana said...

same la suke majlis tunang yg simple2 je. kalau boleh nak wat b4 nikah. tunang terus nikah,.hik jimat.

Myra Jay said...

Cantik baju Anis, harga pun murah..
Jubah ye? :)

:: Mrs.Eady :: said...

cantik :)

Cik Saila said...

serius ke rm30 je baju kuning tu? cantiknyaaaa.. serius cantik :D

pinky said...

cantik baju anis...murah giler...bl kat mana??

pinky said...

cantik baju anis...murah giler...bl kat mana??

Nurul Husna Mohd Hassan said...

lagi simple lagi bagus, akak pun nanti nak buat simple2 je :)

norhidana said...

selamat bertunang utk sepupu, semoga kekal hingga ke jinjang pelamin

are_lin@yu said...

bersederhana itu lbih baik..hehe..yg pnting semua cute..hihi

Kakzakie said...

Lebih baik bersederhana anis. Meriah juga kakak tengok. Itu lebih baik jimat..

Anis punya turn bila agaknya:)

IntaNBerliaN said...

wah.. murah je baju tu yer.. rm30 jer...

haz said...

RM30 je? murah tuuu. beli kat mne?

Wanieys said...

suka tgk ros merah tu...fresh jer hihi...hantaran pun lawa2 hihi

MamaEma said...

cantik..berbaloi lah kalu dpat murah..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...