Thursday, September 6, 2012

memperkenalkan si busuk


haaa.. ni lah busuk. dia tua dalam 3 minggu dari labu dengan labi. cuma bila dah besar sikit macam ni, baru mak dia bawak ke rumah kitorang. kalau tak, melepak je dia dekat rumah nenek aku. 


waktu memula mak dia bawak ke rumah kitorang tu, takut sangat dia dengan kitorang. memang payah nak pegang. dapat pegang pun, badan keras gilosss. sekarang ni dah ok sikit. dah ulang alik kena mandi pon. haha. kembar dia dah mati hari tu. tinggal la busuk je. nasib baik sekarang dia dah boleh main dengan labu dan labi.


p/s : hari ni aku cuti. maka, ini entry auto publish ye.. nanti bila dah masuk kerja, akan ku balas jejak korang semua.. ^__^

28 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik warna oren..wah2 cuti dia ea..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

nape nama si busuk? :)

MizzTina said...

sama dgn kucen akak.. warne kuning.. pastu penakut gak..

Kakzakie said...

Kakak kalau tengok gambar kucing oklah anis tapi kalau live kakak takut tau...

baby lydia said...

meoww !!! meoww!! meow!!!

pinky said...

jgn bau busuk mcm nama dia sudah...kihkihkih...

are_lin@yu said...

comel..kucing mmg sesuai warna oren kan.hihi

♥ Wina ♥ said...

kalaulah Syakil tue ade kat rumah anis, huru hara dibuatnye kucing² nie nanti hehehehee..

KY said...

KY suka cat warna ni...comel

ayut said...

hi busuk!ni ayut ni...hahaha..slmt dh mandi..tak busuk dh :p

IntaNBerliaN said...

dah ulang alik kne mandi.. maknanya xdalah busuk si busuk ni.. hihi

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

wah..new cat in da house ea =)

Tihara said...

Haha busuk sangat ke nama dia camtu, comey..tp akak minat kucing oren teringat garfield :)

~AmyLiana86~ said...

dulu suka skrg kureng..mukin sb asma kut..huhu

haz said...

nape gaya si busuk tu mcm nk berak? hahahha

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

sama mcm kucing kat uma wane oren

Haryati Faizal said...

suke anak kucing...kiut, geram....tgk...

♥ sitifarhana ♥ said...

nak culik busukkk..hehe

dubuksenja said...

nice

Atiqah Wadiah said...

hai busuuk..anda sgt comel :)

AnneRaini said...

comel ler...akak takut betul nak angkat kucing..

eLL said...

memang busuk ke bau dia. hahahaha

Nora Karim said...

si busuk ni comei la... kenapa nama dia busuk? hehehe...

MamaEma said...

comel..walaupun namanya busuk..

Nur Hafizah Hussain said...

ehehe..chomey..awat nama dia busuk??

La Befa said...

jom cek out
http://www.facebook.com/BefaCloset

sal ya said...

comelnya...

NUR said...

Suka kucing.. Oh ye.. Nama dia kelako..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...