Friday, April 20, 2012

jeling jeling jam dinding

salam petang jumaat semua. ^__^


dah petang-petang macam ni mula lah tak senang duduk. sekejap sekejap tengok jam. nanti lepas 5 minit, tengok jam lagi. tapi tak pukul 5 jugak. terasa lambat sungguh masa berlalu. cuba kalau tengah khusyuk tengok drama yang best-best. kejap-kejap, "eh..dah pukul 3.." nanti rasa macam sekelip mata, "eh..eh..dah pukul 6."


sekejap sekejap lagi pipie nak berjimba berhujung minggu di kuala lumpur. heh! skema sungguh sebut kuala lumpur. kalau waktu aku tengah belajar dekat UM dulu, memang melonjak-lonjak bila dia nak turun kl. al maklumlah, percintaan jarak jauh. setahun jumpa 2 3 kali je lah. di sebabkan sekarang ni aku dah duduk diam-diam kat kampung, tak dapat lah nak join berjimba sekali. mungkin tak ada rezeki nak jumpa. mungkin lain kali. 


8 comments:

Fyqa said...

jom kira masa !

^^

Nurul Husna Mohd Hassan said...

tik tok tik tok. makin menyiput lak jam ni. hik3

Azhafizah[フィザ] said...

kalau kita menunggu rasa macam lama..kalau tak tunggu kejap je kan..hehe

MamaEma said...

nape akak rasa kejap jer hari ini..hehhe

Kathy Tuah said...

dah hampir ke pukul 5..get ready..hihi..

Ros said...

Salam ziarah....

zOeY zAu YaH said...

kalau kira mmg lambat..kalau buat benda yg kita suka dan2 cpt ja masa tu hehe..

Firdaus Ahmad said...

aik..? cam ne I bleh smpi kt KL nih..? sape men sebut2 ni..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...