Tuesday, April 17, 2012

skirting kereta dah jahanam

pagi ni terasa sungguh tenang.
bangun pagi awal.
bersiap nak pergi kerja pun awal.
bila dah semuanya awal, haruslah memandu dengan berhemah dan tenang sekali kan.
sambil layan hot fm.


alhamdulillah, berjaya sampai ke pejabat dengan selamat.
dengan berbekalkan ketenangan tadi
sambil memandu masuk parking,
tiba-tiba..

"krakkkkk.."

ah sudah. bunyi apa pulak tu?
rupanya aku dah terlajak parking.
terlanggar pulak dinding longkang kat depan parking tu.


aduh..tu lah bila kereta lowered nih.
dinding longkang tu bukan tinggi pun.
tapi sebab kereta lowered,
terkena jugak lah bahagian skirting depan.


terjatuh sikit skirting tu.
nasib baik tak terjatuh semua.
tapi tadi, berusaha juga tolak skirting tu bagi naik,
dan akhirnya berjaya.
tapi tak tahu lah kukuh ke tak tu.
haha.


 

13 comments:

mizzkechique said...

tukar baru..tukar baru..

nuyui a.k.a miss YUI said...

ahakz..sbr jela..hope tak jatuh2..hihi

are_lin@yu said...

hehe dugaan pagi lah nama nya tu.;-)

:: Mrs.Eady :: said...

loooorrr...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

lepas ni kena pakai seluar la pulak, jangan pakai skirt. hik3

iedchan said...

alolo ciannye...da nak kene tuka..tak pun tampal je la..:P

Myra Jay said...

Kalau myra bawak kereta bunyi krakk gitu dah rasa sedih teramat, nyesal pun ada..

Takpe lepas ni p kedai bagi kukuh skit ;)

norhidana said...

heheheh itulah dek kerana tenang sgt terlajak lak yek dik...

kalu akak lah bile ada bunyi gitu cpt kuar kete n tgk...pastu msti sedapkan ati takde apa nye.... heheheh

Firdaus Ahmad said...

bawak kereta elok2... bukan kereta kebal tu nak langgar2 seme...

Kathy Tuah said...

benda yg x dijangkalah tu kan? hihi.. insyaAllah ok je tu.. pasni bawak kete elok2 tau ^^

IntaNBerliaN said...

alahaiii sygnya kete... dulu akak, bunyi sikit pun dh rs nyesal...hihiii

Azhafizah[フィザ] said...

alhamdulillah tak teruk kene tu..next time kene hati hati park..

MamaEma said...

kena ikat pakai cable tigh tu..betul ke ejaan akak ni..hehehe

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...