Monday, April 16, 2012

sebab kematian memet

dalam entri mengenai memet yang sudah tiada tadi,
ramai yang bertanyakan sebab memet mati.


sebenarnya memet sakit.
memet berbadan kecil.
walaupun umurnya sudah 3 bulan,
tapi pertumbuhannya terbantut.


mula-mula aku ingatkan memang memet berbadan kecil.
sebab dia nak makan.
cuma dia lembik dan tak bermaya.
mungkin pertumbuhannya terbantut sebab dia sakit.

9 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ciannya..dah smpai ajalnya kan.

mizzkechique said...

siannya.. xpela, dh sampai ms dia..

norhidana said...

cian nyer dia... takpelah dik dh ajal nyer... nnti kite bela yg lain elok2 yek

ezzamalik said...

baby(kucing) saya mcm tu jgk,kecikkk je,comellll tp dh meninggal,

Nurul Husna Mohd Hassan said...

dela tu pengganti yang sama macam memet nanti :)

Azhafizah[フィザ] said...

patah tumbuh hilang berganti.pasti ada pengganti memet..jgn bersedih ye

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ajal memet memang lagi awal kn.. terima dengan pasrah :)

iedchan said...

memet tu kuceng ke..ciann

Cik Puan Muda Umi said...

siannya..takpe la,nk buat mcm mna,dh sampai ajal dia.

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...