Friday, May 18, 2012

cuci-cuci laptop

salam jumaat semua..:)


kalau dah nama laptop ni, asyik nak berhabuk je. sebabnya memang letak je atas lantai atau meja. tak pernah nak simpan elok-elok. hikhik. maka, bila habuk dah seinci, haruslah kena cuci bagi bersih.


set pencuci harus ada. 5 ringgit je nih.

huruf-huruf yang dah dicabut. ni first time aku cabut nih. sebab dah memang bersawang habis lah kat celah-celah huruf tu. kena susun elok-elok. nanti carca marba nak pasang balik.


sesi berus-berus sawang.


ha..kan dah bersih. sedap sikit mata memandang. ^__^


entah bila akan muncul lagi kerajinan macam ni. -__-"  tapi benda macam ni pun nak cerita kan. tak ada benda lain ke. -___-"


12 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

pergh..xpernh cbut g..ntah berkg hbuknya kan..waaa

Nurul Husna Mohd Hassan said...

silau2 mata saya ni, bersih sangat laptop 2. hihi.

Kakzakie said...

Kakak tak pernah buat macam ni. Selalu kakak guna vacuum je, lepas tu kebas-kebas-lap-lap - cabut-cabut tak pernah pun...

norhidana said...

mmg kene tanggalkan camtu yek dik, tak penah pun akak bt hehehe...

saffiya_aleesya @ echa said...

wahhh rajin gilers laa sampai tahap cabut-mencabut huruf2 ni..leh laa antar servis cuci lappy kat anis pas ni..boleh gitu?? ahahhaha

Azhafizah[フィザ] said...

rajinnya cabut huruf2 tu..kalau fiza vacum je.^__^

So Shy Lady (SSL) said...

ooo gitu ke kaedah cucinya anis? akk guna plapik keyboard so jrg bhabuk

CIK MAY said...

ok la daripada cite perkare2 yg menyakitkan ati org laen kan.. ;)

Azee Hana said...

laptop azee sekali ye...hohoho

IntaNBerliaN said...

akak xpnh lak cabut.. blh cabut ek..hihii

Yana Libra said...

camne nak cabut huruf2 tu semua??

mia izzati said...

tak penah cuci laptop muahahaah..malu den...

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...