Monday, May 14, 2012

petang yang segar bugar

assalamualaikum semua..:)


nampaknya petang ni mata ni segar bugar je. tak terasa lemau seperti petang-petang lain. kenapa boleh jadi begini? ini semua gara-gara terlajak tidur di surau waktu rehat tadi. habis lunch hour pukul 2 petang. tapi aku bangun pukul 2 lebih. -___-" nasib baik lah bos tak masuk office. 


disebabkan rasa segar bugar begini, haruslah semangat nak buat kerja. kena siapkan kerja cepat ni. rabu dah kena hantar.

10 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi..tidor dia ea..

:: Mrs.Eady :: said...

arrggh..makin malap mata ni..ngantukk..

norhidana said...

wahhhh bgs2

IntaNBerliaN said...

hihi.. akak dulu time keje pnh gak tlajak tido..hehee

diana said...

tu maknanya sepatutnya hari2 kena rehat sampai jam 2 lebih..hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

mata saya makin layu....

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha.. memang rehat satu jam xcukup.. ape lagi antar la proposal untuk rehat 2 jam.. baru staff segar bugar wat kj.. haha

Kathy Tuah said...

slalu lepas lunch tu mesti mengantuk kan? huhu..

Uncle Jonni said...

curi tulang.......

wahida said...

tido yg cukup buat kita cergas bekerja tau...

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...