Wednesday, June 6, 2012

ditindih pukul 3 pagi

malam semalam, tengah-tengah syiokkk tidur, tetiba rasa ada sesuatu yang menindih. dalam hati, "hisyyy..benda apa lah pulak dok tindih-tindih ni.." dah la kena tindih. kena kacau-kacau pulak tu. dikuis kuisnya, di cubit-cubitnya badan aku nih. 


dalam mamai-mamai, gigihkan jugak buka mata. sekali ku bukak mata, "tikaaaa..buat apa ni..?" tika, anak sedara aku dah duk main atas badan aku. tengok jam pukul 3 pagi. boleh pulak dia bangun kacau orang lain tidur. kitorang semua memang bentang tilam tidur depan tv je. sejuk sikit.


entah macam mana entah dia boleh merangkak jauh-jauh.nasib baik dia tak merangkak pergi tempat lain. sabor je lah budak kecik sorang ni.


ni lah dia si budak kecik tu.

6 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

geram tgk! tembam!!

Lya Colours said...

amboi pipi. sedap gigit tu. haha

Adylia Qarissa said...

huhuu..buat suspen je ingat kene tindih dek ....tuuuuttt...

izla said...

saspen sungguh baca tajuk entry..ingatkan kene tindih ngan lembaga

Nurul Husna Mohd Hassan said...

bam bam :)

IntaNBerliaN said...

ololooo pukul 3 pagi ajak main yer.. hihii

comel!

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...