Saturday, June 9, 2012

dahlia on air

kredit gambar : facebook on air


sekarang ni tengah layan rancangan realiti on air. best jugak. asyik tengok rancangan realiti nyanyian je. bosan juga. so, setiap hari diari on air hari rabu-sabtu, pukul 10 malam memang tak boleh tinggal. hari ahad pula pukul 10 malam, sesi penyingkiran.


antara semua perantis on air tu, aku sangat suka dahlia. kalau tengok time diari, dahlia ni nampak biasa je. bak kata aznil, dahlia ni kalau orang tengok dekat luar, orang pandang sebelah mata je. tapi bila depan kamera, dia sangat kebabom...ayat dia guna simple je. tapi sangat menarik. 


semoga dahlia akan terus berjaya. aku sokong dahlia. ^__^



11 comments:

MizzTina said...

skang dh xtgk tv..jd xtau apa new show or drama.. hahaha

aizamia3 said...

tengok kejap2 tapi banyak tak tengok dari tengok.. anak2 lebih suka layan astro Ceria.. ;)

Yana Libra said...

tak tengok la pulak..huhu~~

Kakzakie said...

Kakak ada rancangan itu pun tak tahu anis... cantik manis orgnya...

drzira said...

haha.. tak knal.tp pas bce entry ni jd knl lah sape dahlia ni^^

jaakechik said...

xpenah tgk ni. hehe. best ke?

Santri T.P.I.N.I said...

saya juga kurang tgk tv... baru kenal siapa dahlia ni.. salam kunjungan balas.

adan said...

tak pernah tahu pulak pasal rancangan on air ni..

Eza Boom Boom :) said...

eza pun suka dahlia :) Hihi.

Myra Jay said...

Sama gak sokong dengan Dahlia nie :)

IntaNBerliaN said...

rncangan ni kt astro kan.. umah akak xda.. hihii

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...