Wednesday, June 6, 2012

jalan-jalan muzium lebah

mula-mula hari tu, kitorang plan nak pergi taman mini malaysia dengan taman mini asia. sekali sampai je, under construction. bulan 9 nanti kot baru bukak. tak ingat pula. hampa je rasa. walaupun dah pernah pergi dulu, tapi terasa nak pergi lagi. dulu time kecik-kecik. tak berapa ingat sangat.


masa nak keluar tu, perasan ada signboard muzium lebah dekat depan taman mini malaysia tu. alang-alang dah sampai, apa salahnya singgah kan. bukan kena bayar pun. free


 lebah dan sarang.
lebah-lebah ni semua dah di awet dah ni.


 lagi sarang lebah yang unik.


 belajar tentang lebah.


 sarang lebah yang unik dan cantik.


 rasa madu lebah secara percuma.
ada macam-macam jenis tau.


 patung lebah.


pintu masuk.

14 comments:

lia said...

suka madu tualang... nyummmehhh

norhidana said...

wah2 best gk yek... kire tambahkan pengetahuan kite...

nuyui a.k.a miss YUI said...

beshnya jln2..

Yana Libra said...

saya orang melaka pun tak pernah pergi lagi muzium lebah tu..hehe~ :p

ayut said...

ada jgk muzium utk lebah upe yer..byk tmpt mnarik kat msia ni...tak tahu pon :) blaja pasal lbh la kita.hihi

MizzTina said...

apsal mcm ngeri je..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amboi tekunnya anis belajar tentang lebah :)

Lya Colours said...

kalau lebat x di awet, yang hidup2 tu, ngeri plak nak p nanti. hehe

are_lin@yu said...

wahh ayu tak pernah pergi lg ni..hehe..tgk lebah tringat dlu ayu pernah kena sengat gk..huhu

liyana said...

patung lebah tu comel...hihihi

pinky said...

muzium lebah....menarik....

ainnoraini said...

takut jugak kalau lebah tu berterbangan...ngerii....

Miss N @ Nadia said...

taman mini malaysia kat mana, macam menarik je

IntaNBerliaN said...

ooo ada muzium lebah jugak yer..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...