Sunday, April 10, 2011

cantik itu penting?


siapa yang tak suka kecantikan. siapa yang suka bila wajah bermasalah. bukan sahaja perempuan, malah lelaki pun sudah ramai yang menitikberatkan soal penjagaan wajah.

wajah harus dijaga. siapa suka kulit kusam. siapa suka kulit berminyak-minyak tak terjaga. siapa suka jerawat tumbuh di muka.

ramai juga yang rajin menjaga wajah. daripada mencuci sampai ke masker. ada juga yang rajin mengamalkan petua tradisional. pelbagai cara. pelbagai usaha.

aku? tidak berapa rajin dan tidaklah terlalu malas. cuma penjagaan yang basic sahaja. pencuci, toner dan pelembap. masih dalam percubaan menggunakan produk baru. harap lebih berkesan. ^_^



perlu kah tepek gambar ini?

4 comments:

storyfromme said...

zaman sekarang cantik tu penting untuk kita dapat kerja dan sebagainya.tapi tak perlu la sampai menyiksa diri.

ardinihumaira said...

cantik tak semestinya jaga wajah je tau dear ;) semuanya skali hehe

nur anis said...

storyfromme : tu lah..ni pun setakat jaga kulit muka je bagi tak rosak..huhuhu

dni : itu sangat semestinya..huhu

cik anna said...

sokong ardinihumaira..semua kene jagaa..tp muka lgi pntg kot, sb org nmpak..heheh

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...