Tuesday, April 12, 2011

parah dah pelajar ni

ini kisah benar.

di suatu yang tidak berapa indah, seorang cikgu sedang mengisi borang untuk pelajar bola balingnya.

cikgu : nama?
pelajar : mohd hafiz, cikgu.
cikgu : kelas?
pelajar : f04.
cikgu : nombor i/c?
pelajar : 950800...
cikgu : salah tu. lagi sekali.
pelajar : 950801 - 07 - xxxx
cikgu : confirm?
pelajar : confirm, cikgu.
cikgu : birthday awak berapa haribulan?
pelajar : bulan 8 la cikgu. 5 haribulan 8.
cikgu : ????

* hey, tak akan la form 4 tak ingat no i/c sendiri? macam mana no i/c dengan tarikh lahir tak sama? parah dah pelajar ni.

si cikgu tergelak-gelak. dan si pelajar terpinga-pinga. hari yang tak berapa indah menjadi semakin indah.

8 comments:

nusha said...

mgkin terfokus study scra lbh..heheh..

Anisa Hang Tuah said...

saya pun turut tergelak gelak
:))

nur anis said...

nusha : haha..adoi..teruk betul kesan terlebih study tu..

anisa : nanti ada lagi satu cerita kelakar..kompem gelak jugak..

xazryx said...

budak ni jenis keluar x bwk ic kot .HAHA .

tshirt koyak said...

mak simpan ic..

GtHans said...

terlebih mkn semut tu..ahaks

ardinihumaira said...

hehe lawaknya budak tu

Cik Cempaka said...

slalu gak cenggitu...esp 4 angka yg kat belakang tu...sokmo lupa bila time kecemasan..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...