Tuesday, March 6, 2012

astro bella dah ganti b4u

sejak semalam, dah tak ada dah astro b4u.
sedih tak terkata ni.
sebab itu siaran favourite untuk tengok cerita hindustan.
sekarang tinggal siaran astro zee je.
dah tak boleh nak pilih cerita hindustran yang best.
sobs sobs.


tak nak tengok cerita telenovela ni.
tak gemar wehhh..
kalau macam ni, rugi la ambil pakej mustika ni.
nak cerita hindustan lagi...
huuuuuu...

8 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,xtaula..xminat tu tak ami tau.. =p

Tihara said...

kat zee pun tk byk choice kan..tp boleh laa layan sekali sekala.. :)

fieda said...

tu la pelik nape digantikan dgn bella plk ye..

diana said...

memang tak langgan pakej mustika..
sebab bagi akak pekej nya tak de menarik pun..tak berbaloi untuk dilanggan..
heheh

Azee Hana said...

ha...alaaaaa...

Cik Puan Muda Umi said...

haha..kaki hindustan rupanya ye..hehe

Alyssa Amanda said...

tawu xpe. mmg sedih bile dah ditukar. mak asyik mengamok2 je. geram bile citer hindustan die jadi telenovela. huhu

noor said...

ooo dah tujar yer anis...jrg tgk b4 tgk rj lwk jer hihihi

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...