Monday, April 9, 2012

apesal artis lelaki pendek-pendek dekat abpbh?

malam tadi memang syiokkk lah kan layan abpbh.
pengacara best.
persembahan ponnn best.
yang menang pon kira ok jugak.


malas nak congrats kat artis yang menang..
bukan diorang baca pon blog nih..
hakhak.


yang pasti, malam tadi aku tengok artis-artis lelaki macam pendek-pendek je.
lagi-lagi zizan.
sebab dia pengacara kan, haruslah tumpu kat dia je.


adakah sebab mereka memang pendek?
ataupun artis perempuan pakai heels terlebih inci?
tapi aku rasa sebab artis perempuan pakai heels terlebih inci kot.
lagi-lagi kalau siapa yang ada tengok heels didie alias.
tinggi mak datok wehhh.

5 comments:

Izzah Ab Aziz said...

hahaha..maybe lelaki2 malaysia rendah2 kot :p

nuyui a.k.a miss YUI said...

heels lbh tinggi tu..hihi.sdpkan hati.

miszatie said...

hik3..maybe lelai malaysia ni kurang exercie..huk3..* ade kena mengena ek ek..huk3..

noor said...

huhuhuhuh xperasan lak...

Cik Puan Muda Umi said...

btol btol..tpi rasanya heels artis perempuan yg terlebih inci kot,semua tggi2 btol..haha

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...