Thursday, April 12, 2012

usb handphone kena gigit tikus. cisss.


seee. siapa nampak kesan gigitan tikus yang baik hati tu.?
haishhhhh..bikin orang geram saje.
nasib baik lah sikit je dia gigit.
kalau sampai putus, memang kena sembelih lah tikus tuh.
bikin sup pun sodap.
hakhak.


disebabkan usb tu masih berfungsi dengan baik,
haruslah kena saletep kuat-kuat.
selagi boleh pakai, harus kena pakai.
jimat wehhh.
kumpul duit nak kahwin.
-__-"

9 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha..tikus tu lapar la anis..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

rajin benor tikus ni mengemas. hihihi

norhidana said...

ni kt umah ke kt opis nih dik?
mmg kureng asam betul itu tikus...takde adap sopan....

nur anis said...

@nuyui a.k.a miss YUI

tu lah yui..lama tak bagi jajan racun tikus..huhu

nur anis said...

@Nurul Husna Mohd Hassan

habis semua laci digodeknya..-__-"

nur anis said...

@norhidana

ni kat office..kalau kat rumah memang dah pasang guard tikus dah..si kucing..huhu

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

oppps tikus tue memang jahat

sakila's craft said...

ish ish ni dia lapar la nih...kat opis lagi la lapar, nak g kafe jauh...so dia mkn je la apa yg ada kat depan mata...

noor said...

hihihi sian anis...sabor yer anis

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...