Friday, April 13, 2012

menitik segala peluh dan keringat

fuhhh..panas wehhh cuaca pagi ni.
tadi sempat lah keluar pergi jkr sekejap.
konon-konon pergi pukul 9 lebih tu terasa sejuk lah lagi.
tapi pergghhhh..panas rupanya.


terpaksa pulak menapak jauh sebab parking penuh.
habis menitik segala keringat dan peluh.
habis terbazir segala lemak.
-___-"


itulah namanya orang yang mengada-ngada.
baru kena berjalan sikit dah merungut.
kena panas sikit dah bising.


cuba bayangkan orang yang memang kerja dekat tengah panas.

seperti ini.


agaknya panas dan peluh memang dah sebati dengan mereka kan.

14 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,kdg3 ngada xslhkan..hihi.

MamaEma said...

mereka lebih sihat dan kuat

:: Mrs.Eady :: said...

hurmm..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

bayangkan ni ayah kita sendiri :'(

mizzkechique said...

demi rezeki yg halal..

Kakzakie said...

Kalau tujuan utk exercise memang suka berpeluh tapi kalau dah cantik-cantik berpeluh memang tak selesa...

nur anis said...

@nuyui a.k.a miss YUI

huhu..tau takpe..

nur anis said...

@MamaEma

betul..:)

nur anis said...

@:: Mrs.Eady ::

:)

nur anis said...

@Nurul Husna Mohd Hassan

tak mampu nak bayangkan..

nur anis said...

@mizzkechique

juga demi sesuap nasi..

Tihara said...

kesina kan tgk org keje macam ni tp halal takpe dari buat keje tak baik..hmm

PinKy MoMMa said...

nak nak kalau bulan puasa..tabik dengan mereka yang kuat seperti ini ;)

Allah sentiasa menolong mereka yang ingin mengubah hidup mereka..

Puan Kutu said...

sy pun sama.bila dh terbiasa senang mmg naik lemak kita nie kan.patutnya kena syukur.hehe..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...