Thursday, April 5, 2012

pakai skirt sangat menyusahkan

sebelum pernah cerita kat sini untuk berlagak ayu dengan pakai skirt.
semangat je pujuk mak suruh jahitkan skirt.
konon-konon nak jadi pemakai skirt tegar.


tapi berlagak je lebih.
skirt tu pakai dalam 3 kali je kot.
lepas tu terperuk dalam almari buat simpanan.
mungkin lama-lama jadi kain lap.
hakhak.


seriously pakai skirt sangat tak best.
pergerakan rasa terbatas je.
pakai seluar jugak yang syokkk..
duduk kat kerusi boleh duduk bersila sesuka hati.
memang aku bukan si gadis ayu.
-____-"



14 comments:

Yana Libra said...

setuju..hehe~ :p

tapi sekali sekala nak berlagak ayu jugak kan~

Nurul Husna Mohd Hassan said...

betul2 :)
kalau kat kampung, selalu bersila atas kerusi waktu makan. hehe.

MamaEma said...

akak lebih suka pakai selua...nak langkah panjang pun senang

Cik Rose Cute said...

AKAK PUN KURANG PAKAI SKIRT...MACAM TERBATAS JER HIHIHI

Kakzakie said...

Anak kakak yg sulung suka berseluar, tapi yg no. 2 suka berskirt. Kakak ikutkan aje...

Kalau skirt masa solat cuma rendahkan kain, pakai telekung dah boleh solat seluar susah sikit...

nuyui a.k.a miss YUI said...

suka tgk bju yg kamu pakai ni dear..

meowwmania said...

skirt?? ohh tidakk

pakai jeans sudeyhh :D

mizzkechique said...

akak suke pakai skirt.. nmpk feminin gitu.. pakai skirt kembang la, so senang.. xsempit kt bahagian punggung tu.. hehe

Munnafendy said...

eh..sy skrang tgh mood ayu2..tgh pakai skirt n gila beli skirt..hihi

IntaNBerliaN said...

dulu zzaman anak dara akak sk pakai skirt sekarang dah kawn dah ada anak apkai seluar.. sennag nak main kejar2 dgn alisha..ahhahha

kay_are said...

memang pakai skirt tak best pun.. pakai suar r best kan2 ?? boleh berlari lari sesuka ati.. takyah cover2 ^^

PinKy MoMMa said...

kalau akak memang suar la dik..nak kejar anak lagi huhu..kalau pakai skirt kang dah mcm hindustan berlari lari pulak haaa huhuhu

Rtp Farra Arisha said...

different people, different tastes. tapi arisha senang skali pakai skirt. :)

CIK MAY said...

mmg tak pernah pki skirt..tapi teringin plak..yg jenis kembang kat bwh tu..tapi.nnt nmpk gemok mcm aiskrim plak..ee..tak nak la..haha

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...