Thursday, January 19, 2012

jangan ketinggalan memakai skirt untuk kelihatan lebih ayu


terasa ladies sangat bila pakai skirt.
patut pakai tudung merah supaya lebih meriah.
tapi sebab nak potong rambut, kena cari tudung ekspress yang mudah buka dan sarung.
tapi jadi kurang ayu bila posing dengan motor.
serius tu je port dalam rumah yang tak berapa gelap.


(skirt itu buatan mak saya)
terima kasih mak.
^__^

19 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

jrg sgt2 yui pakai skirt..ada pon stu 2 ja..hikhik.

Munnafendy said...

ni nape motor dalam rumah ni?

Anisa Hang Tuah said...

comel..dan cool gila poser bersama motor :)

Anis Adila Aris said...

waa.. ayu gitu..

pandai mak jahit kain,cantik lak tu

nur anis said...

nuyui : saya pun jarang..tu yg nak try tu..hehe..tapi seluar jugak yang selesa...

nur anis said...

munnafendy : takut hilang..huhu..

nur anis said...

anisa hang tuah : pose dengan motor, tak jadi nak ayu-ayu..huhu

nur anis said...

anis adila aris : hihi..penat ni pijuk mak suruh buat...

WuMing said...

Fuiiii yooo....

A'ishah Kamaludin said...

Wahh bestnya mak jahitkan. Kalau beli, mahal kot skang sebab skirt memang tgh trend. Ayu je gambar ni...

Cho Zila said...

akak dulu memang semua baju jahitan mak... bestjher tak yah tempahkan.. save budget.. memang ayu tapi susah nak jalan suka pakai seluar lagi..

zOeY zAu YaH said...

syoknya ada org buatkn skirt.

EZAD AMIR said...

huiyooo...awek cun..pewitt...nk ngoraT boleh?
xleh?
ekeekekek...

nur anis said...

wuming : :)

nur anis said...

a'ishah kamaludin : hehe..untung mak pandai menjahit..:)

nur anis said...

cho zila : a'ah..lagi selesa pakai seluar...sebab saya lasak sikit. huhu

nur anis said...

zoey zau yah : puas ni nak pujuk mak..huhu

nur anis said...

ezad amir : x boleh. hahaha

anna said...

cantik la dear u pakai skirt..nampak ladies gitu...

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...