Wednesday, June 20, 2012

aduh! sedapnya ikan patin masak tempoyak



sekarang ni tengah lapar. dah nak tengah hari dah kan. harus lah perut berbunyi-bunyi je. kesian kau perut. dan sekarang ni teringin nak makan ikan patin masak tempoyak. sedapnya lahhh. gambar tu makan minggu minggu lepas kalau tak silap.

21 comments:

♥ Wina ♥ said...

tak suke tempoyak uhuhuhuuu

Cik Nur said...

YaALLAH...peberet nur ni, kalau mkn mmg xtengok org dah....

bartambah2 dibuatnya..!

sambal tempoyak pun fabaret gak.. :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

lorrrr... minggu lepas makan rupenye.. hehe :)

Huda said...

saya jarang sekali makan ikan patin..tapi sedap kan ikan ni..

fieda said...

sedapnya..tak pernah mkn pun lagi ikan patin..

pinky said...

bestnya...tp akak nk request ikan kembung muleh???

hehehhe....xmakan ikan sg...

Saya Disini said...

sedpnye/..ulam tu sy suka la

ayut said...

membuatkan saya lapar..huhu.tp xmkn sgt lauk tu :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

patin2 ikan patin, terbaik n sedap! :)

saffiya_aleesya @ echa said...

saya pun suka gulai tempoyak..tp saya tak makan laa ikan patin dan ikan2 sungai sangat..tapi cara awak masak gulai tempoyak tu lain laa ngn cara orang perak.. ;-)

Kakzakie said...

Siap ada ulam lagi sebelah tu anis. Memanglah sedap:)

Ardini Humaira said...

ngaaaa terliur! lama dah tak masak gulai tempoyak.

Azee Hana said...

sila lah buat tyme azee balik..haha

Noor said...

mcm sdap je..

anisalya said...

lama jugak tak makan ni. pergh... sedapnya makan dgn nasi panas2.

Azee Hana said...

jom..photostat lebih sikit..beli banyak2..biar sampai muntah hijau.haha

Lya Colours said...

feveret ni. hirup2, masyukkkk

izla said...

dah lama tak makan masak tempoyak asli from temerloh..
pergh kecur air liur dibuatnya

Afasz said...

sedap nye!!!
terliur la...tempoyak tu

jemput join contest sy di :

http://afasz.blogspot.com/2012/06/sihat-cantik-bersama-produk-kolagen.html

♥ wawawawa ♥ said...

waahh sedapnye! aritu sy balik x dpt mkn tmpoyakk..huhu~

IntaNBerliaN said...

kalu msk tempoyak mmg sedap.. fav akka tu.. hihii

smlm pun akka masak gulai tempoyak utk berbuka :-)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...