Friday, June 22, 2012

love quilling card

 barang-barang buat kad.
bersepah kan? memang malas nak susun kemas-kemas. -__-"


tadaaaa...hasilnya. ni lah kerja aku sejak tak ada laptop ni. 
tak tahu nak buat apa dah.


anyone interested nak tempah kad? hihi

17 comments:

Masya said...

cantikkan...

saya pun dah jatuh cinta jugak dgn quilling ni.... walaupun tgn kayu nak jugak buat daripada boring kat rumah takde buar ape²kan..

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg cntik..penuh sbr nak wat ni.

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amboi rajinnya dia.nk bagi kat sape tu??? :)

Deq's Qienz said...

wahhh so nice.very.kreatif la..

lia said...

lawoooo + kreatif betol nih...

Nini D.. said...

wah..berseni btol!
saya tak pandai buat macam nih..tak cukup seni :)

Cik Saila said...

hai,terima kasih byk2 sudi singgah,tinggalkan komen dan follow! <3

saya suka quiling,tp xtau nk bt mcm mana..benda besi utk buat quiling tu pun xtau nk beli kat mana :(

MizzTina said...

cantek².. akak ngah nk cube buat..hehe

Zie said...

cantiknya pandai reka..emmm creatif

Saya Disini said...

rjinye..kreatif betul

lieyalatif said...

Cantikkkkk!!!! Mmg kreatif.... Lieya mmg tangan bangku hihihi. X berseni langsung.... Pandai anis buat.....

eLL said...

kreatifnye. dan sangat rajin. cayalah

pinky said...

comel...kreatif ya...

izla said...

cantiknya..
boleh bukak bisnes lah kalau gini :)

nanakimie said...

adeh,rajennya kamu:)

IntaNBerliaN said...

cantik!! kreatif betoi anis :-)

siti kektus said...

woww. terernye. kite pernah lah terfikir nak belajar, tapi hampeh. hehe :p

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...