Tuesday, June 19, 2012

~semoga berjaya~

hari ni dah masuk hari keempat pipie memulakan perniagaannya. dengan status seorang pelajar yang bakal jumpa final exam ni, memang bukan senang nak manguruskan segalanya. aku yang tengok ni pun, tau yang mesti penat. apa tah lagi tuan badan sendiri. mana nak belajar. mana nak buat asignment, research. mana nak uruskan kedai lagi. 


dia mampu uruskannya. memang itu impiannya. untuk membuka perniagaan sendiri. semoga dia berjaya mencapai impiannya. semoga dia juga berjaya dalam final exam nanti. semoga berjaya kamu...^__^


7 comments:

Zurina Hj.Zainal said...

gud luck dear!

jaakechik said...

siapa pipie tu anis?

Yana Libra said...

moga berjaya jugak~ :)

IntaNBerliaN said...

semoga berjaya jugak utk pipie :-)

nanakimie said...

siapakah gerangan si dia?:)

are_lin@yu said...

kawan anis ka?semoga berjaya untuk dia ya..;-)

Masya said...

semoga segalanya dipermudahkan...

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...