Wednesday, July 18, 2012

gatal tekak pulak dah

sekarang ni tekak sumpah gatal gilorzz. rasa macam nak jolok tangan, kasi garu sikit. boleh tak? sebotol besar air mineral ni pun dah tinggal suku dah ni. gatal tekak, teguk air. gatal lagi tekak, teguk air lagi. memang ke toilet je lah jawabnya. -__-"


harap cepat lah baik batuk ni. time puasa nanti, jenuh la kalau batuk. tekak gatal, nak minum apa kan? kompem menangis.

16 comments:

Deq's Qienz said...

minum air byk² sis..hehee muga cepat sembuhhh

ros_reeza said...

Betul tu. Jaga kesihatan ye :)

wahida said...

eh, ko sama mcm aku...aku pun tgh gatal tekak ni, tapi aku tgh puasa ni...
jadinya, tunggu buka nnt, minum puas2...huhu....

izla said...

saya isap gula2 hacks..
kurang sket biasanya gatal2 tu

are_lin@yu said...

elk2 anis,nak posa ni karang dmam pula ;-)

Wanieys said...

kesian anis...get well soon dear...minum air suam banyak2

ekinashikin said...

take care..
x suka gatal tekak...pastu balun gula2 pedas ke apa kan mcm dah overdose boleh kena kencing manis plak..ssh betul nk hilang..

Ardini Humaira said...

batuk time puasa memang amat menguji kesabaran :)

ieda said...

harap2 x melarat sampai pose nie .. dah x lama dah nie dik .. minum air masak banyak2 ;)

Aine Ainun said...

same la Anis...
saya pun...sjak prgnant ni menjadi2 batuk n gatal tekaknya....

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

minum air limau nipis ye..nnti puasa susahnye kalu asyik batuk..huhu

MizzTina said...

get well soon.. =)

eLL said...

kalau menangis, boleh minum air mata
:P

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sabtu ni dah pose. cepat2 baik ye anis :)

IntaNBerliaN said...

pnh kne tekak gatal.. sungguh2 xselesa kan..

Che Rosliza Che mat said...

itu tanda2 nak sakit tekak...minum air masak banyak2...

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...