Tuesday, July 17, 2012

lagi kisah si penyibuk dan pengacau


shuuuhhh..shuuuhhh. hisshhhh. tengok, betapa penyibuknya si mamat ni. tengah kita sibuk jahit manik, dia boleh melepak atas riba. saje je nak kena marah kan.

17 comments:

Cik Saila said...

kat mana kita bt keja,kat situ la dia nak menyibuk kan? nak tido la,nak duduk la,nak jilat badan la..semualah..hehehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololo..jgn mrh dia..hihi.

are_lin@yu said...

hehehe dia nak belajar sama tu ;-)

MizzTina said...

alorr, nk manje² pun xboleh..haha

pinky said...

amboi...dah macam baby kan??

Ardini Humaira said...

pengacau ni comel hehe

...sWeeT uMi... said...

comeiiii (^_^)

:: Mrs.Eady :: said...

Comel la!

lia said...

nak manja2 la tu he3

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kucing suka tempat panas2 :)

wahida said...

dia nak manja2 tu...

norhidana said...

heheheheh dia nk suh anis btkan 1 baju manik utk dia kot hehehe

~aSHa~ said...

nak bermanja

♥ wawawawa ♥ said...

manjanye :p

eLL said...

anis, dah siap jahit manik nanti tunjuk ye?

Tihara said...

laa ingatkan kucing gegirl...mamat upernyer..hehe :)

IntaNBerliaN said...

hihii dia nk tlg gak lah tu ;-)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...