Wednesday, July 18, 2012

memperkenalkan si comot


ni comot. ni kucing nenek aku. tapi kucing nenek aku dengan kucing aku, semua satu kerabat je. sebab tu dia selalu melepak kat rumah aku. comot ni pak sedara mamat and momot. ^__^


p/s : minggu ni asyik cerita pasal kucing je kan. sebab bukak folder gambar, penuh gambar kucing je. -__-"

19 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololo..yui suka kucing jenis cmni..cute!

MizzTina said...

punyela comel awl kata comot..

Saya Disini said...

muka tkejut

Kakzakie said...

Kakak maklum benar mesti Anis jenis penyayang... termasuklah si kucing-kucing tu:)

anisalya said...

kalau dah suka kucing mmg macam tu la. dah ada anak2 nanti2 cerita kucing selit sikit2 je.

meowwmania said...

comot yg comel ^^,

Bazilah (^0^) said...

semangat nye badan comot huhu

izan mama mia said...

meaww..meaww....saya alah kucing..hihih

Nurul Husna Mohd Hassan said...

ekor comot cantik :)

anis akak tag anis join segmen kat sini :
http://ummuainries.blogspot.com/2012/07/segmen-nostalgia-ramadhan.html

saffiya_aleesya @ echa said...

penyayang dengan kucing kan tapi saya ni penakut kucing huhuhuh

pinky said...

hahaha....keluarga kucing...ni keturunan mana anis???

are_lin@yu said...

amboi pandai momot tgk kamera..hehe

fieda said...

hai comot...

eLL said...

ingatkan momok tadi. haha

Ardini Humaira said...

fuh mata dia :D

Wanieys said...

hai comot^^

Masya said...

matanya menakutkan okkk huhuhuhuhu

Aine Ainun said...

gebunya die....

Che Rosliza Che mat said...

comel comot...geram tengok..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...