Thursday, July 19, 2012

jahitan manik pearl dah siap

 akhirnya, jahit manik dekat baju dah siap. ni baru sepasang. ada 2 lagi baju yang tunggu turn. baju mak sepasang. kena siapkan cepat. nanti dah nak raya, nak sibuk buat kuih pulak. 


 ni dekat tangan. guna warna striking. baru lah blink blink. ^__^


 ni dekat bahagian bawah baju. malas bubuh dekat leher. pakai tudung bukan nampak pun. baik letak bawah baju je. ingat nak buat 2 lapis macam kat lengan jugak. tapi mak dah bising. " dah dah la tu. penuh sangat dah tu."  alaaa mak ni. baru nak glamour lebih. haha

zoom sikit. haaaa.. ni lah coraknya.. alamak, kantoi tak kemas sangat. first time lah katakan.

19 comments:

Aine Ainun said...

Wah cantiknya.,,,,

berseri2 la raya nanti pakai bju manik

eLL said...

anis, macamana caranya, cer ajar sikit? cantikkkkkkkkk. kalau rumah kita dekat-dekat, saya pergi lari mintak ajarkan...

lieyalatif said...

wow!! cantik2...berseri jadiknye baju...lieya ni cepat pening kalo buat keje renyah2 gini...hihihi pemalas sebenarnye...

CikPuan Ira said...

nnti ira pun nk jahit manik

http://kamiboolat.blogspot.com

saffiya_aleesya @ echa said...

wahhh pandai laa jahit manik..saya ni tak reti tau huhuhu sedih jer

are_lin@yu said...

kreatifnya anis..byk btl masa ayu nak jahit tak da masa lk..hehe

norhidana said...

wah2 bestnyer... akak nyer baju raya tak sampai lg kt akak... tp kalu sampai pun blh tgk je sbb kene siapkan baju org dulu huhuhu...

cantik lah anis... nnti jhtkan manik kt baju akak ek

MizzTina said...

cntiknya...

nn lylyn said...

teringin nak jahit manik..tp xterbuat2..harap satu hari nnti brjaya wt ^^

Nurul Husna Mohd Hassan said...

adoi! tak mampu nak jahit macam ni. tak pandai. hehe

Lya Colours said...

wah meriah baju raya dek non. hehe

anisalya said...

cantik je.

pinky said...

cantiklah anis....kemas jer jahitannya...


akak baju raya pun xbeli lagi....sehari dua nak raya br nk g beli....=(

AnneRaini said...

dah okaylah tu... Cantikdah.

Ardini Humaira said...

waaa tangan berseni.. cantik :) vouge gtu!

Wanieys said...

wah cantiknya anis....pandai anis ni hihihi...tlg eh jahit manik baju akak selai hahhaaa

Michelle Hopell said...

cantek .. pandai anak mak, hihi :)

IntaNBerliaN said...

cantiklah!! :-)

Che Rosliza Che mat said...

waaa tangan berseni.. cantik :) walaupun first time buat..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...