Monday, July 16, 2012

siapakah juara masterchef selebriti?


adakah dato' fazley?
 

ataupun angah raja lawak?


aku rasa, ada kemungkinan dato' fazley yang akan memang. dia masak selalu kena puji. banyak kali memang pulak tu. attitude pun ok. bila jadi ketua pun ok sangat. tapi kalau angah menang, memang terperanjat habis ni. 


yang penting, juliza tak dapat masuk grand final. aku suka...haha.

28 comments:

izan mama mia said...

pendapat kita sama...hihihi..mlm ni nak tgk lagi...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kita tunggu.... :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

rasanya dato menng =)

Bazilah (^0^) said...

eh x abes lagi celebrity masterchef nih rupenye hehehe

Masya said...

anak saya paling suke tau angah masukk.. hadoilah meloncat² dia kat toto malam tadi haihh....

♥ Wina ♥ said...

knp ramai x suke jueliza eyh?

p/s; saya dah lama tau sape menang ;-)

anie said...

hahaha..sama la kita sekarang nie da xpenting sape yang juara...
yang penting juliza da kuar...kehkehe...
tapi nak dr fadzley la menang kalau boleh..;)

pinky said...

akak pun rasa dato fadzley gak...=)

adyna said...

xdapat tgk umah tak de astro hehehe.. blk kg baru ada :)

Lya Colours said...

saya ingat semalam juliza yg akan ke final. agak terkejut la bila angah yg ke final. rezeki dia. saya rasa dr fazley kot yg akan menang

Munnafendy said...

oke.mmg sokong fazley! :p

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

angah raja lawak...member bagi tahu tapi tak tahu le betul ke tak...

lia said...

kami xde kuali lebey, x tgk astro kui3

Zurina Hj.Zainal said...

yeaaa!! yg penting juliza x masuk final....hahahaha! *gelak Setan*.....:p

lieyalatif said...

dato fazley menang nanti...lieya ade geng kat astro...opss!! heeheheh

are_lin@yu said...

tkjut juliza kalah ngn angah..hehe..nama pun rancangan tv kan..hihi..dato' fazley kot ;-)

izla said...

dato fazley..
dah tersebar berita juara masterchef ni

Arina Shamsul said...

saya pun tak sabar tengok siapa yang menang..:)

Kakzakie said...

Semakin berentaplah macam ini kan..

MAY said...

MCM LAWAK JE ANGAH MASUK FINAL..HAHA

Aine Ainun said...

Kejutan kan, angah ke final..
Tp msst juliza igt die yg akan ke final....

Dr fazley kot mnang,

Lizzie Yasmin said...

tak tgk pun.. huhu.. dan tak tahu, nk beza kan.

Hilmirda Daud said...

Amy tak tengok rancangan ni.. tak ade kesempatan lagi nak tengok so tak leh nak komen . harap yg terbaik akan menang.

misz sheyla said...

fazley kot yang menang...

anisalya said...

betul kan fazley menang?!

♥ wawawawa ♥ said...

fazley!!

Ardini Humaira said...

fazley :D

IntaNBerliaN said...

a'aa dato fazley mmg selalu kne puji kn :-)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...