Monday, December 3, 2012

apa lah masalah office ni!

ohh...i'm sooo blue today.


seeee. pagi-pagi nak pergi kerja, muka ceria je.
penuh semangat tau even hari ni monday.
dalam kereta pun sempat nyanyi-nyanyi lagi ikut radio.


tapi kan.
bila masuk je office, terus jadi ngantuk tau.
mata terus layu je.
mulut pulak nguap-nguap.
alahaiii.
apa lah masalah office ni.
hari-hari cenggitu.
nyampah!
-____-"


ke masalah sendiri yang memang malas kerja? 
haha.

27 comments:

MizzTina said...

dik, tu mslh diri sendiri, bkn opis.. hahaha...tp akak pun sm gak

nanieybarnieylurviey said...

hehe.. mood kot.. hehe.. :) cepat tendang laju2 monday blues..

Salam Isnin Anis :)

Lya Colours said...

biasa la monday blues hehe

ayut said...

kena ubah posisi kot..tak pon ubah arrangement kat ofis tu..meja sendiri tukar tmpt semua..ari2x ngadap yg sama bosan kot..try tukar..mne tahu leh jd bsmangat :)

Mimie said...

huhuhu...de hantu mengantuk dlm ofis tuh...

Mimie said...

done nestum

nik ros said...

nik dulu, masa nak pi keje lemau jea.rasa mls nak bangun

bila sampai opis, cergas terus tgk keje yg berlambak :)

adianiez AIDA said...

ha ha ha ada antu sebeno nyer kat ofis kita ni. bila kat umah segar-bugar. kekadang tu, nak tido pun tak bleh. lain bila masuk ofis, mata ni mcm kena hempap dek batu besar, tak bleh bukak :-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

malas ni..haha..gurau je tau.. klik2 ikea.. =)

Zuraidah Butang said...

hehe dalam kete..amik gambar smagat la..hehe kat opis nampak kije berlambak rasa ngantuk

Haryati Faizal said...

hihi....bahaya ni...asal masuk ofis je mengantok...

baby lydia said...

dya xlike monday..moody..kje banyk..bnci nyyee

pinky said...

hhaahaha...msalah opis ya???

lia said...

same here... rasa nk tehan mata dgn mancis ha3

are_lin@yu said...

apa yg jd anis..hehe

Cikgu Ma said...

hari isnin jerr, lemau la kan...hehe

QasehnyaRania said...

berhawa dingin punca ngantok kot..hihi

QasehnyaRania said...

berhawa dingin punca ngantok kot..hihi

Saiful Bakhtiar said...

jgn2 sbb kurang semangat kot nk keje.kita kena smangat dimana2 kita berada.kena ceria slalu mcm wajah tu.

Hilmirda Daud said...

Kalau dah ceria pepagi sampai siap menyanyi2 tak delah malas nampak bersemangat lagi adalah

QasehnyaRania said...

myb aircond punca ngantok kot..;D

Saiful Bakhtiar said...

salam,nak tanya skit.blog awk ni cantik la,camne cara nak wat sidebar (kanan).Tlg ajar bole...

Kakzakie said...

Tukar rutin anis. Buat yg tak biasa dulu baru buat yg biasa. Cubalah...

♥ Wina ♥ said...

akak pulak hari nie terlampau sejuk kat ofis nie..tangan pun kebas uhuhuhuu..

miz ruha said...

jangan malas bekerja...
semangat!! ^_^

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

awak nampak biru la kihkihkih

Nurul Husna Mohd Hassan said...

syaiton bergayut kat mata tu. hihi

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...