Wednesday, July 25, 2012

jahit bracelet pearl untuk baju mak


mak request nak manik pearl bracelet untuk baju raya mak. tapi nak selapis je kat bahagian lengan. so, aku guna manik yang besar sikit. macam biasa, warna harus lah yang menonjol. ^__^

23 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntikla..ntah bila yui nak bljr jht manik lak.

:: Mrs.Eady :: said...

akak punyer tak siap lagi..huhu..

IntaNBerliaN said...

GLAMERLAH ANIS N MAK THN NI :-)

Oppsttt sorry.. baru perasan tulisan besar..

Wanieys said...

anis...sangat cantik hokay hihi

izla said...

rajin anak mak sorang ni :)

LiNda said...

pandai jahit manik ye. nmpak kemas je. Linda pernah jahit manik utk hujung lengan baju, tapi tak kemas pun..sakit ati..hihih

izan mama mia said...

memang menonjol..tentu mak anis suka...

are_lin@yu said...

kreatifnya anip..ayu nk try wat tak da baju..hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

glamour la mak anis raya ni :)

Cik Saila said...

pandainyaaaa..saya pernah belajar jahit mcm ni..guna buku Rozita Jaafar :))

Masya said...

cantiknyaaa.......

~AmyLiana86~ said...

cantik...

eLL said...

tak pass lagi nak belajar jait nih...

Penyuluh Perikanan said...

wah.......... bagus sekali jahiyannya
bajunya juga bagus,......
salam kenal dan salam ramadlon

ditunggu singgah dan follow yahya

http://penyuluhp.blogspot.com/

Zie Madini said...

tanteknyaaa. pandai jahit. jeles

♥ wawawawa ♥ said...

na request bole? hehe

jaakechik said...

wahh comey nya..pandai anis buat ek? save dah budget tu, jaa tadak seni nak menjahit, melukis, menyulam bagai ni..huhu...

Ardini Humaira said...

cantik dan kemas hasil kerja tangan anis :D

ekinashikin said...

wow...cantik..cantik..

A_Ain said...

terernye.. terernye...!

ieda said...

waaaaaaaaaaa cantiknyaaaaaaaaa
pandai nye adik jahit ;)

norhidana said...

cantik, mmg menonjol, kalu mak akak... tak suke akak jht manik kt baju dia... rimas katanyer heheheh

MamaEma said...

cantik

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...