Monday, July 23, 2012

nak raya dah ke?

sekarang ni kan aku tengah sibuk menjahit manik dekat baju-baju aku. campur dengan baju mak lagi. kena lah jahit dari awal. nanti tak siap pulak.


tapi kenapa tiba-tiba dah nak raya? puasa baru 3 hari. -___-"  sebab selalunya, bila dah nak raya, baru aku terhegeh-hegeh nak jahit manik. memang kompem ada yang berjaga malam raya semata-mata nak siapkan jahit manik.


bila sekarang ni awal-awal dah mula menjahit, tu yang rasa macam dah nak raya. over kan. haha. nak-nak lagi pasang lagu raya. meriahhhhh. ^__^

13 comments:

MizzTina said...

xpe, persediaan..

eLL said...

adoi gigihnya. baju raya belum ada lagi nih

MamaEma said...

eloklah siapkan awal..akak dah selesai semua urusan baju raya ni

Cik Tie@Akak said...

rajinnya jahit...mesti cantik kan?

penyuluh perikanan said...

503

salam kenal, untuk persahabatan,
selamat menjalankan puasa di bulan ramadlon...

saya follow 503
sudilah kiranya follow back
ditunggu dan terima kasih

nabila azmi said...

waaa..rajinnye..kreatif betull...

mesti cntik niii..

hehe

kak anis syg..

nabila tag tau

http://nabilaazmi.blogspot.com/2012/07/segmen-jom-blogwalking-di-bulan-ramadhan.html

slmt berbuka japgi=)

ekinashikin said...

wahhh..betul ni raya sakan..hehehe...
akak sibuk jahit lgsir org x siap2 lagi..malas je rasa...

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

hihi..rajinnye jhit mnik kt bju..dila dh lama xjhit..sakit mata2 jhit mnik pnuh kt tgn..hihi

♥ wawawawa ♥ said...

hahaha excited nak raye nie kan~

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha, elok buat awal2 kan.

Nurul Husna Mohd Hassan said...

buat awal2 senang. nanti tak kelam kabut :)

ct kektus said...

Ok lah tuu. Nanti tak serabut.:D

IntaNBerliaN said...

baguslah.. nanti leh rehat kalu dh siap awai ... :-)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...