Saturday, July 28, 2012

stalker baru blog ni

siapa tengah duduk cuti dekat rumah tak payah angkat tangan. siapa yang kena kerja hari ni angkat tangan. kita geng. heeee..


bosan la bila semua ada dekat rumah, tetiba kita kena kerja pulak. huwaaa.. tak syiok betul rasanya. tapi tak apa lah, demi untuk mencari duit nak raya. ^___^


sekarang ni, blog ni dah ada stalker baru. diam-diam, habis nak semua entry aku dia baca. 



tu, mustika hati tu. dia tu lah kakak aku. mommy kepada tika. rupanya, banyak entry aku yang dia baca. cheh! dah tak boleh ngumpat dah ni. haha.
 



12 comments:

pinky said...

akak tgh angkat tgn ni...nmpk x???=)

Deq's Qienz said...

Ehh kena keja jugak ekk..huhuu nseb bdn la sis..

~AmyLiana86~ said...

hehe..amy lg la..dulu bapak mertua baca entry amy yg alahai bapak mertuaku..aduh malunyer..hheehhe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hehe. mommy tika rupanya :)

Cik Rongoks said...

ika nak angkat tangan gak. hikhik

Wanieys said...

selagi hidup kerja kerja kerja hahaha

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

hihi..stalker kita lak cik abg..ouh! malu klu dia baca..xleh ngumpat dah aih..hihi

haz said...

nak angkat kaki. eh? haha. same la kite. blog haz pn sekali kakak ngan umi pun bace gak. dh xde privacy. wuu wuu =.='

lia said...

haaaa akak lia pon da pandai blogging skng, mmg x bley kutuk lelebey ha3

mustika hati said...

woooo!!!!! ngumpat!!! ye,,kami adalah adik bradik yg sooo happening..=)

IntaNBerliaN said...

ooo mummy tika upenye :-)

mustika hati said...

yeahhh..mummy tika yg gebu...auwww....

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...