Tuesday, July 24, 2012

angkara kaki penyibuk! hmmpphh!

ni semua angkara kaki penyibuk 1 dan kaki penyibuk 2. memang sengaja buat aku murka. kita layan dia elok-elok, lagi lah dia saje je buat kita murka.



see.. muka murka ni. gambar google.



ni lah penyebab daku murka.  tak sure sama ada mamat atau pun momot yang dah sepak bekas manik ni. nasib baik lah manik jenis besar. bukan halus-halus tu. tapi tak ada lah murka sangat pun. hihi.

29 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

dia nak gurau tu anis..hihi

Lya Colours said...

manik besa takpe. kalau manik kecik2 tu, baran jugak la nak mengutipnya. hehe

Cik Saila said...

ayokkk..dah kena marah..hehe

Ardini Humaira said...

hohohhh bertaburan sudah :)

anie said...

igtkan sape...rupanye kucing ye..;)

anie said...

igtkan sape...rupanye kucing ye..;)

MizzTina said...

haha..dia pun nk jahit manik gak tu..

♥ Wina ♥ said...

ahahahhh ingatkan apelah tadi..

pinky said...

hehee...nsb baik manik tu besar2...kalau tak...masaklah anis...=P

are_lin@yu said...

hehehe saja nak kacau anis tu..hehe

Suhana Shuib said...

hadoi jenuh gak tu nak kutip..

ieda said...

sabar ... sabarrr
posee nie
kalau x pose dah lameee kena makan manik2 tuu kan ekeke ;))

wahida said...

nasib baik yg besar2, kalau yg kecik2 mmg boleh mengundang murka...huhu....

AnneRaini said...

kalau akak mau meroyan manik bersepah...

lieyalatif said...

haishhh....ni rase nak membuak2 rase almarah ni yeak heheeh...puase2 ni bykkan bersabor heheheh

eLL said...

comelnya manik. huhu. nak buat jugaklah tapi tak tau bila...

norhidana said...

ehheheheh... kaki penyibuk tu nk membantu... nsb lah 2 warna lak tu kan, kalu akak yg kene mmg meraung sbb skrg ni tgh jht crumble ngn manik kecik2 tu

jaakechik said...

sabar2..hehe..bolan pose ni kena byk sabar. tuhan nak uji anis tu....hehe

~AmyLiana86~ said...

sabo jela..hehe

Masya said...

hadoilah buat murka jer tak pasal²...

kemaslah anis jahit manik... oklah tu.. blh bkk business

Nurul Husna Mohd Hassan said...

saja nak test anis tu, sabar ke tak bulan puasa ni :)

MamaEma said...

sabar..puasa skrg ni...huhuhu

Lyaa Suriany said...

hehe.
sabo je laaaa

nn lylyn said...

oo sbb tu ke ^^ haha

Yumida said...

sama la..keje ni xleh org ganggu...pastu bende kecik tu sensitip..goyang sikit dh beralih..x pun berterabur...penat nk kutip satu2

Wanieys said...

sabar yer anis dugaan di bulan ramadhan tu hikhikhik

ct kektus said...

Dorang nakbuat manik jugak sebenarnya tuu. Hehee

nashina rika said...

singgah sini bace entry :) & follow awk ~
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fhellonashina.blogspot.com%2F&h=aAQHAYYYgAQE3i6LSy_P8940sgAcA1IijmPEXtbOdrvWeJQ&enc=AZOIXB6jbgrjBO6Ys2D9Da8RaGd8q1okyg7u9YE_wtohBctEPkY0HQKEQXGXcJ7NSPXDqDxS6zAK0eR_uB77WNwe

IntaNBerliaN said...

dorg berminat gak nak main dgn manik.. hihii

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...