Tuesday, March 22, 2011

aku tak pernah rasa ambik result dekat sekolah tau


wah.. mesti adik-adik SPM tengah risau-risau kan.. sabar ye korang.. bila lagi nak ada perasaan macam tu.. aku ni risau dekat adik lelaki aku yang sorang tu ha.. macam mana la agaknya keputusan dia.. harapnya ok lah.. tapi kalau ok haruslah kena sediakan ganjarannya pulak..

mesti esok diorang semua sibuk pergi sekolah nak ambil result kan.. jumpa kawan-kawan balik.. aku tak pernah rasa semua tu tau.. PMR and SPM.. dua-dua aku call je sekolah.. sebabnya jauh sangat sekolah.. sedih kan..

tapi yang bbestnya, tak lah orang ramai-ramai tanya result berapa.. sebab jumpa diorang pun tidak.. haha.. agak-agak sedih, boleh terus menangis dekat bilik terus..


nangis guling-guling pun orang takkan tau punya.. haha

4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

all the best utk adik adik semua
:)

si ngokngek said...

ambik result memang takut..tp saya tak dak pengalaman ambek result pmr n spm..upsr penah lar..hehe

mykhalis said...

khalis kalau jauh camne pun sanggup pergi..biarpun naik bas!! wahahahha..semangat nie

hottest entry di blog khalis :
orang yang tak mempunyai tangan,tetapi hebat

paku dan budu mat saleh cakap melayu

kereta polis canggih dari seluruh dunia

Bekas CD yang menarik dan buat orang jeles

Gnie@SimplyStyle said...

hehe...gnie lak sanggup naik bas nak amik result..tp sebenarnya lebih pada nak jumpa kwn..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...