Wednesday, March 23, 2011

mee bandung sedap

sekarang ni aku agak kekurangan selera.. lagi-lagi makan nasi.. makan sikit je dah stop.. so, aku pergi cari makanan favourite.. mee bandung dekat cafe kolej.. memang sedap sangat..


yummmyy.. suka sangat...

9 comments:

Nur Hanani said...

kalau makan mee bandung muar lagi best sedap..power.. :)

Entri Terkini: Wow..Kini keunikan Legoland ke-6 didunia boleh didapati di Malaysia..

qucachahir said...

alahai...dah lama tak makan mee bandung..
mesti sedap kan..hehe..

Redbloodsnow said...

gulpsss....melior tgk mee bandung anis tuh ah. dahlah zie lom bekpes lg nih..haiyooo

nur anis said...

nurhanani : lama tak jumpa mee bandung muar.. mee bandung biasa pun jadi la...huhu

qucachahir : sangat sedap..suka..:)

redbloodsnow : hihihi..saya pun dah terliur jugak..:)

Gnie@SimplyStyle said...

wah...larat ke nak habiskan tu...meh gnie tlg makan sikit...haha

mykhalis said...

buat sendiri ke ada dalam tupperware?ke mmg cafe jual dalam tupperware?

Meja belajar untuk dapatkan 10A

nur anis said...

gnie : wah.. kalau yang favourite, laju je habis..:)

khalis : sebab beli bungkus..tu ada tupperware..

alinac lover said...

ala suka jugakkk

Hanim Mahali said...

wah, sedapnya mee bandung... suka jugak!!!

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...