Saturday, March 26, 2011

jogjakarta - episod 3 - pantai parangtritis

sambungan daripada jogjakarta episod 2.

kitorang pergi pantai parangtritis. katanya pantai ni glamour dekat jogjakarta. jom layan gambar-gambar dekat bawah.. ^_^


nampak dari jauh.. penuh orang.. yang berniaga pun ramai sangat..

close up sikit.. tengok orang tu duduk menjual dekat situ.. ada banyak kereta kuda dekat sana..

tadaaa.. ni la kereta kudanya.. comel kan.. ada mata.. tapi aku tak sampai hati tengok binatang-binatang kena kerja macam ni.. sedih.. T.T

tengok ombak dia.. memang scary tau.. tinggi-tinggi.. lepas tu dengarnya pantai ni bahaya.. sebab dia tak landai.. curam.. tak boleh mandi dekat sini..

berani betul sorang pergi dekat gigi air tu.. aku tobat la nak pergi..

ni paling dekat la aku pergi.. angin dia memang kuat.. terbang-terbang tudung.. siap ikat lagi selendang aku kat belakang.. pasir dia walaupun nampak macam padat je tu, tapi terbang-terbang tau kena tiup angin.. balik je, rasa belengas 1 badan..

dah nak senja.. jom balik semua.. ^_^


note : semua gambar ni kredit dekat zetty.. :)





15 comments:

Sharinginfoz said...

seronoknya kat pantai tapi kena hati2 sekarang ini

qucachahir said...

best nye pantai sana... nape xbole mandi??..
bahaya erh?

hatiretak said...

ok..nice..saya dah click nuffnang kamu..
hehe..bubye kwn

mykhalis said...

seronoknye gi jalan2,,

Naisophon said...

Cantik pantai kat malaysia.

at least, meriah gak pantai malaysia. ade warna warni.

cikCOKLET:) said...

seronokknya! pantai..saya suka! :)

alinac lover said...

bestttttttt je tgk~

fyna said...

ada kuda? hehe xpenah lg tgk ada kuda comel mcm tu

AdiaLuze said...

Waaahhh ... Jelesnyee ... Nak gi jugak !!!! Waaaa !!!!

shahrul said...

jogja bes dan tenang... ;)

singgah2..

Singgah Sini

AdiaLuze said...

Anis ... Berapa agak2nye budget nak gi sni yee .. Sj je nak tau ...:)

nur anis said...

adialuze : hari tu habis dalam 2000 jugak la.. :)

qucachahir said...

saya tag awak tuk GA taw..

1)http://quraishahir.blogspot.com/2011/03/give-away.html

2)http://quraishahir.blogspot.com/2011/03/give-away-2.html

3)http://quraishahir.blogspot.com/2011/03/give-away-3.html

hihi.. =)

bobiedanbad said...

sangat cantik view love the last pic nice ROL

ardinihumaira said...

rindunya nak berkelah kat pantai:)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...