Sunday, March 20, 2011

manusia boleh buang-buang anak, kucing siap berebut anak lagi

ambik kau. panjang betul tajuk. sebab tak reti lah aku macam mana nak ringkaskan lagi tajuk tu. kenapa tiba-tiba tajuk tu muncul?

jom tengok gambar dekat bawah..



tengok la sendiri.. 1 kotak boleh ada dua ibu.. kucing aku yang warna-warni tu.. yang kelabu putih kucing orang. tumpang beranak dekat rumah aku.. entah bila rumah aku sediakan khidmat perbidanan kucing pun aku tak tau.. tapi sebab suka kucing punya pasal, jaga je lah..

okey, sambung balik.. kucing kelabu putih tu suka masuk dalam kotak kecik. ada sekali, dia boleh pergi curi semua anak kecik. pergi sorok dalam almari. kesian kecik mencari anak-anak dia hilang.

aku pun kena lah angkut kucing kelabu putih tu pergi kotak dia balik.. -_-"


dah balik jaga anak-anak sendiri.


6 comments:

Firdaus Kasim said...

itulah dinamakan manusia yg tiada akal.. mereka lebih teruk dari kucing mcm gambar kt atas tu

Amalina E Azmi said...

comelnya...hehe

Woofer Storm said...

akal fkrn mnsia kdg2 tak diguna lngsg,ni la akbtnya..ermmm


follow sni..ps:kucing tu comel laa

iPai said...

wah pelik tuh ..

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

kucing pon tau sayangkan anak kan..:)

mykhalis said...

kenangn ngn kucing paling ngeri..nampak bapak kucing makan anak tinggal kepala je bergolek2..aduiii


latest entry di blog khalis : Khalis kena saman JPJ pagi ni

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...