Friday, January 20, 2012

berpusu-pusu orang pulang ke kampung

mesti ramai orang excited nak balik kampung hari ni kan.
cuti raya cina sampai selasa tu.
yang dapat cuti lebih untung la.
yang dapat ang paw tu lagi berganda-ganda untungnya.


disebabkan memang aku duduk kampung je,
tak payah susah-susah nak balik kampung.
tak ada mak abah nak tepon.
"anis bila nak balik?"
"nak balik pukul berapa?"


yang penting, aku ikut serta mak dan abah menunggu kepulangan adik beradik yang lain.
tak sabar nak memeriahkan lagi suasana rumah.
untung-untung boleh makan besar jugak.
^__^


kepada yang nak balik kampung, berhati-hati di jalan raya.
yang naik kenderaan awam,
suruh driver tu bawak hati-hati tau.


 jom memandu dengan selamat

5 comments:

zOeY zAu YaH said...

untung gak cina raya kita pun cuti hehe..

yad'z said...

saye cuti lama dah ni,.. tatau nak buat ape dah.. huhu

EZAD AMIR said...

aq dok kt kg gak..ekekeke

nuyui a.k.a miss YUI said...

jg dri bek2..slmt bcuti yer.

A'ishah Kamaludin said...

Waa tak suka cuti ni jalan jammed.. Eheh, comel tudung ropol kaler pink!

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...