Tuesday, January 17, 2012

lunch bersama snickers

lunch harini cuma makan snickers je lah.
malas mahu keluar pergi beli makanan.


sebenarnya, aku bukannya penggemar coklat sangat.
setahun boleh kira dengan jari berapa kali aku beli coklat ni.
kalau beli pun mesti yang ada kekacang atau apa-apa je lah.
yang penting bukan coklat semata-mata.
tapi kalau ais krim tu, ais krim coklat je yang tekak ni boleh terima. =__=


tapi...boleh kenyang ke? T__T

6 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

smlm mkn..leh dahaga aje.hikhik.

nur anis said...

nuyui : kena sediakan air dulu sebelum makan..:)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

moon suka lunch ngan kit kat..hehhe

nur anis said...

C.M.A : saya makan kit kat jadi pening..huhu

Si BuDaK KaChAk said...

ok la tu....coklat ni memberi tenaga tau...so kalau nak bertenaga mkn la coklat...hehehe

nur anis said...

si budak kachak : tapi cepat lapar balik. =__=

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...